
سایت تخصصی مناقصات و امور پیمان
– مشاوره و خدمات دفتر فنی پروژه های عمرانی
– مشاوره، تهیه و تنظیم اسناد شرکت در مناقصه
– ارائه خدمات، کنترل پروژه، کلیم و ادعا
گروه مهندسین شاخص عمران
گروه فنی مهندسی شاخص عمران راه حل های کارآمدی را در مسائل فنی، اجرایی و حقوقی قراردادهای پیمانکاری برای شرکتهای مهندسی به ارمغان می آورد که علاوه بر جلوگیری از هدر رفت زمان به حفظ سرمایه پیمانکاران نیز کمک شایسته ای می نماید. امید است مهندسین شاخص عمران با تکیه بر علم، دانش و تجربه بتواند به خوبی در خدمت جامعه مهندسی این مرز و بوم باشد.
مازاد 2
مازاد5
مناقصه اي است که در آن به تشخیص و مسؤولیت بالاترین مقام دستگاه مناقصه گـزار ، محـدودیت برگزاري مناقصه عمومی با ذکر ادله تایید شود فراخوان مناقصه از طریق ارسال دعوتنامه براي مناقصـه گـران صـلاحیتدار براساس ضوابط ماده 13 و 27 قانون برگزاری مناقصات به اطلاع مناقصه گران می رسد.
در مواردی که امکان برگزاری مناقصه عمومی وجود ندارد و دلایل کافی هم برای خروج از روش رقابتی و استفاده از روشهای غیررقابتی (ترک تشریفات و عدم الزام به برگزاری مناقصه) وجود ندارد؛ به جای آنکه آگهی فراخوان دعوت از متقاضیان همکاری با دستگاههای دولتی منتشر شود، دعوتنامهای اختصاصی جهت حضور در مناقصه به اشخاص معینی که صلاحیت اولیه آنها قبلاً تأیید شده است، ارسال میگردد.
الف) وجود فهرستهای مناقصهگران صلاحیتدار معرفی شده توسط مراجع ذیصلاح دولتی. تهیه این فهرست با رعایت اصل رقابت بین تمامی مناقصهگران صلاحیتدار، برابر آییننامهای است که با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور به تصویب هیأت وزیران میرسد.
ب) وجود فهرست کوتاه مناقصهگران صلاحیتدار حداکثر دو سال قبل تهیه شده باشد.
1- رعایت اصل رقابت بین تمام مناقصهگران صلاحیتدار و توانمند.
2- مشارکت مناقصهگزاران در فرایند ارزیابی صلاحیت.
3- تسریع در فرایند انتخاب مناقصهگران.
مازاد 6